+ Pluss
Grorud-sjefen: – Det har gått opp et lys for meg
Grorud har levert en varierende vårsesong. Da vi trodde de hadde funnet kursen fikk de sin største nesestyver, før de slo de tilbake.

Publisert:i går, 11:42
Oppdatert:i går, 11:42
+Artikkel
Du må ha et aktivt abonnement for å lese resten av denne saken. Støtt trikkeligaen og få tilgang til alt innhold.
Allerede abonnent? Logg inn for å lese videre.
Les mer om
