+ Pluss

Grorud-sjefen: – Det har gått opp et lys for meg

Grorud har levert en varierende vårsesong. Da vi trodde de hadde funnet kursen fikk de sin største nesestyver, før de slo de tilbake.

Grorud-sjefen: -- Det har gått opp et lys for meg
Andreas Alrek sitt Grorud-lag har hatt en varierende vårsesong. Lørdag spiller de sin siste kamp før sommerferien.Foto: Haakon Thon

Publisert:i går, 11:42
Oppdatert:i går, 11:42

+Artikkel

Du må ha et aktivt abonnement for å lese resten av denne saken. Støtt trikkeligaen og få tilgang til alt innhold.

Allerede abonnent? Logg inn for å lese videre.